התרגיל של לינוי אשרם / גביע העולם: לינוי אשרם מדורגת שלישית : לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700).

התרגיל של לינוי אשרם / גביע העולם: לינוי אשרם מדורגת שלישית : לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700).. אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. ולמקרה שתהית, ממה עשויה המדליה שלך, נשמח לספר.

אשרם נתנה ביצוע נהדר עלי קבלה ציון של 23.100 נקודות שהעמיד אותה על ציון סופי של 89.700 נקודות. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. הישארו במצב סטטי 30 שניות. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס.

גביע העולם: מדליה רביעית תוך שבוע ללינוי אשרם
גביע העולם: מדליה רביעית תוך שבוע ללינוי אשרם from www.ynet.co.il
באליפות אירופה השיגה עד היום שתי מדליות ארד בתרגיל החישוק והאלות בבודפשט 2017. ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. כחודש וחצי לפני אליפות העולם, המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, לינוי אשרם, הופיעה היום אחרי פתיחה מצוינת, בתרגיל האלות לינוי אשרם הפילה את המכשיר ארבע פעמים ופעמיים מתוכן היא יצאה פעמיים מהקצב של התרגיל, כך שהציון שקיבלה היה נמוך יחסית ועמד. חיזרו על הפעולה פעמיים בכל צד. ביצוע יוצא מן הכלל של לינוי אשרם בתרגיל החישוק! המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל.

ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין.

ראיתם את התרגיל המדהים של לינוי אשרם בגמר אליפות העולם? הישארו במצב סטטי 30 שניות. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. הוא מומלץ למתעמלים מנוסים שמחפשים דרך להעלות את רמת הקושי של התרגיל מבלי לסבך את האימון. ולמקרה שתהית, ממה עשויה המדליה שלך, נשמח לספר. חיזרו על הפעולה פעמיים בכל צד. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. השלישית לעלות הייתה מילאנה בלדסרי מאיטליה, שסיימה עם 25.100. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. באליפות אירופה השיגה עד היום שתי מדליות ארד בתרגיל החישוק והאלות בבודפשט 2017.

זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר.

ספורטאית השנה של מרכז הפועל: לינוי אשרם
ספורטאית השנה של מרכז הפועל: לינוי אשרם from www.hapoel.org.il
לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). התרגיל מחזק את כל שרירי הבטן ובנוסף עובד על ייצוב האגן. קרן פלס באימון של לינוי אשרם (אזהרת צניעות: עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר. גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם רשמה הישג חסר תקדים, כשקבעה שיא עולם חדש בתרגיל האלות בסבב גביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק.

שלמרות שמדובר באליפות העולם ההאולם כמעט ריק?

התרגיל האחרון של אשרם היה הכדור בו ידעה שהיא חייבת לעשות את העבודה כדי לעלות על הפודיום. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף סטייל, טכנולוגיה, תרבות ועוד. ולמקרה שתהית, ממה עשויה המדליה שלך, נשמח לספר. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. חיזרו על הפעולה פעמיים בכל צד.

בצעו 10 חזרות רצופות של התרגיל ועברו לצד השני של הגוף. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. הישארו במצב סטטי 30 שניות. היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם.

התעמלות אומנותית: מדליית כסף ללינוי אשרם בברנו - גיל ...
התעמלות אומנותית: מדליית כסף ללינוי אשרם בברנו - גיל ... from www.scooper.co.il
הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. תום אבימור, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור). התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב.

אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל.

והיום זה היום של לינוי אשרם, שהצליחה לקבוע שיא עולם חדש בתרגיל האלות וזכתה בציון חסר תקדים על התרגיל שביצעה, בסבב של גביע העולם בהתעמלות אומנותית במינסק וקיבלה את מדליית הזהב הנכספת (שאינה מכסף כמובן). לא קופסאות נעליים, היא מתחלחלת, קופסאות יפות עם אבנים נוצצות. המאמנת בחוג זיהתה כישרון מיוחד ושלחה אותה להתאמן בהפועל ראשון־לציון, שם התגלתה כילדה עם חריצות ועקשנות יוצאת דופן שעזרו לה לפתח את הכישרון הגדול ולא להפסיק להתקדם. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. תום אבימור, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור). רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: חיזרו על הפעולה פעמיים בכל צד. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. עיברו לצד השני של הגוף ועשו אותו דבר.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Facebook